[Mozilla] Traducció de l'extensió ChatZilla al Pootle

dij mar 28 19:59:47 CET 2013

2013/3/28 Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>

> Acabe d'observar que ha estan totes les cadenes de ChatZilla traduïdes.
> Per tant, m'imagine (no ho he comprovat encara) que a:
> http://www.mozilla.cat/pootle/chatzilla/ca/strings/ es generarà dos
> fitxer, un .tgz i un .log, que són els que caldria descarregar per poder
> fer el complement. Correcte?

sí. es genera cada matí a les 6 però avui hem fet una excepció i en toni
l'ha generat manualmenta les 17.35.

> El que ja no tinc tant clar és una vegada descarregats els dos fitxers
> què cal fer-hi i si el compare-locales està implicat. Supose que caldria
> descarregar-se la versió en anglés de ChatZilla i "comparar" les
> versions. En cas que la traducció fóra satisfactòria, "convertir" els
> dos fitxer en el complement. Correcte?

jo tampoc ho tinc clar. el compare locales diu les diferències entre la
darrera versió original i el que tenim. per exemple, si ens falten cadenes,
si en sobren, si s'ha d'esborrar algun fitxer, etc.
el resultat esperat del pootle és que no hi hagi diferències, però a
vegades passa.
quant a què fer quan les cadenes són correctes, no ho sé. ho podem mirar
junts.