[Mozilla] Hola Llista!

dis mar 23 18:56:30 CET 2013

ei enric,
sí, és normal. ho fem perquè així segur que els que portem més temps podem
fer un control exhaustiu de noves contribucions.

Mira, coses que et seran útils
* Guia d'estil http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Tota
* Glossari http://www.softcatala.org/recull.html
* termcat i dl.iec.cat
* http://transvision.mozfr.org/ (per veure traduccions anteriors)
* Tasques (addicional a la feina del verbatim i pootle)
http://l10n.mozilla-community.org/webdashboard/?locale=ca
* Verbatim (interfície web per l10n) https://localize.mozilla.org/ca/
* pootle de SC http://pootle.softcatala.org/

i l'altre dia parlàvem del procés de localització. aquí una visió general :
http://llistes.softcatala.org/pipermail/mozilla/2013-March/002420.html

quant a projectes prioritaris, jo diria que la traducció de firefox i
firefox mòbil, thunderbird, firefoxOS (gaia, b2g).
no obstant, tenim molta feina per fer encara al SUMO, AMO i projectes
secundaris com el Persona, que porta poca feina però estem sent poc
estables.

si tens qualsevol dubte, pots preguntar-ho en aquesta llista.

benvingut!