[Mozilla] Hola Llista!

Enric Morales cat a enric.me
dis mar 23 18:49:31 CET 2013

On 23 Mar 2013 16:32, Eduard Gamonal wrote:
> Ei enric, m'alegro de veure't per aquí. Et puc ajudar?
> Segurament necessitaràs un compte al pootle de softcatala i al verbatim de
> mozilla. Crec que te'ls puc crear jo durant la tarda.

Bones Eduard,

Ja m'he fet els comptes, no obstant tinc un dubte: és normal que només
pugui suggerir traduccions, i no revisar la dels altres? Després
d'utilitzar altres serveis de traducció, aquest em sembla més estrany.

He provat de suggerir unes quantes cadenes de text, espero que sigui un
bon començament. Quins són els projectes més prioritaris per Mozilla?