[Mozilla] Fent cinc cèntims...

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div mar 15 12:00:20 CET 2013

El 15 de març de 2013 11.48, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

>  Al 15/03/13 0:44, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
>
> Bé,moltes coses professionals es fan perlinia de.comandes o editant
> fitxers perquè és com millor va... jo no hiveig res ddolent, vaja. Es una
> altra interficie, no gràfica, igual de vàlida per certs usos.
>
> Moltes coses professionals es fan per línia de comandes a Linux o Windows,
> però no a Mac. Porte 13 anys en aquest sistema i mai he editat codi, com a
> molt s'edita les cadenes manualment, però res a veure amb utilitzar el
> Terminal.

Crec que en això t'equivoques, Pau, conec a mooooolta gent (programadors,
entre ells alguns dels d'Apertium) que utilitzen Mac com a entorn de
desenvolupament, I ho fan, precisament, perquè la línia de comandes és tan
potent com la de Linux (res a veure amb la de Windows).

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >