[Mozilla] Fent cinc cèntims...

dij mar 14 18:35:48 CET 2013

Hola Pau,

un pas una mica més difícil seria que instal·lessis el compare-locales:
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Compare-locales

aquest té una eina, que no es menciona a dalt, que es diu
compare-dirs, que permet comparar 2 directoris de traduccions,
normalment en-US vs ca per a veure què hi falta o sobra.
Pots provar-ho amb ca vs ca-valencia on no hi hauria d'haver cap clau
coincident.

En aquest cas, caldria que empressis el terminal amb Python, que si no
m'equivoco, ja ve instal·lat per defecte.

Crida si et cal ajuda dient sempre quina versió del Mac OS X tens.

Salut,

El 14 de març de 2013 17.25, Pau Sellés i Garcia
<pau.selles a josoc.cat> ha escrit: