[Mozilla] Migració a Aurora del Pootle

dic mar 13 23:43:22 CET 2013

Bé, serveixi això com a exemple per a un futur sobre preguntar abans de
començar a fer batch-processing :)
A veure, per sort, diria que beta no està afectat:
http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-beta/ca/file/tip/browser/chrome/browser/devtools/webConsole.dtd
I pel que sembla aurora tampoc:
http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca/file/tip/browser/chrome/browser/devtools/webConsole.dtd
Pots fer una ullada a:
http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca
a veure si hi és allò que has fet?

Si pintés bé, recuperaríem de les cadenes d'aurora directament al
Pootle. Perdríem les 100 i escaig cadenes que crec que ha fet en Benny
(disculpa), però crec que és assumible.

Salut,

Al 13/03/13 22:56, En/na Jordi Serratosa ha escrit: