[Mozilla] Fent cinc cèntims...

dll mar 11 14:30:17 CET 2013

El 10 de març de 2013 23.22, Pau Sellés i Garcia
<pau.selles a josoc.cat> ha escrit:

> Fins ara, que jo sàpiga, Toni s'encarrega de pujar les versions dels
> diccionaris; Toni i jo ens encarreguem de la versió valenciana de
> Firefox, Thunderbird i SeaMonkey (aquest últim recentment); i la versió
> de ChatZilla i el paquet de Firefox per a mòbils, estan desactualitzats
> (en el cas del paquet de mòbil porta des de 2011 sense actualitzar-se).

Hola,

un apunt. Ja no s'actualitza el paquet mòbil (tant català general com
valencià) perquè el sistema ha canviat i ja no és possible tenir
paquets d'idioma per a traduir la interfície del Firefox mòbil (per a
Android, millor dit).