[Mozilla] Traducció completada i tasques pendents

dll jun 24 15:06:17 CEST 2013

Hola Eduard,

Ja miraré de fer més neteja a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla
tot plegat és massa complicat.
Igualment, com ja et vaig comentar, tindríem pendent actualitzar la
versió del Pootle i potser amb això canviarà alguna cosa també :/

Salut,

El 24/06/13 14:54, Eduard Gamonal ha escrit: