[Mozilla] Traducció completada i tasques pendents

dll jun 24 14:46:41 CEST 2013

Don't panic.
Per als paquets valencians treballem amb la branca beta, mentre que el
procés d'actualització de cadenes és en aurora.
Ergo, per al paquet valencià (a menys que hi hagi problemes i ningú se
n'hagi adonat perquè no ha provat els paquets que es generen) hi hauria
5-6 setmanes de marge per comprovar que tot va bé.

Salut,

El 24/06/13 14:37, Eduard Gamonal ha escrit: