[Mozilla] Dubtes sobre darrers canvis a cadenes del gaia (FirefoxOS)

dll jul 8 12:02:13 CEST 2013

Ep,

El 8 de juliol de 2013 1.59, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:
> Ep
> Jo paro. Avui ha estat marató. He canviat moltíssimes coses.
>
> Una de les coses més visibles és que he canviat el "Select"
> (Selecciona/Seleccioneu) per "Trieu", que és molt més curt.
> El Select all/Deselect all són botons que sortien l'un al costat de l'altre.
> "Desselecciona-ho tot" de tota la vida no hi cabia. He fet "Marca-ho tot" /
> "Desmarca-ho tot".
>
> Una cosa que no entenc és que hi ha moltes cadenes que es repeteixen entre
> diferents fitxers (amb el mateix ID). Obviously, estaven traduïdes de 2
> [...]

Bé, fins i tot s'han afegit unes poques cadenes més en anglès aquest matí.

A partir d'ara no més canvis grossos :) Haurem de dir prou quan acabi
la setmana.

Aquesta nit, crearé un altre build.
Malauradament no tinc una forma fàcil encara de dir-te com actualitzar
el telèfon tu mateix :( Hauria de trobar-te'n una, però no se si
tindré temps de mirar-m'ho.
Si passes prop de casa, porta el mòbil a casa, li faria flash i te'l
portaria a casa de nou.

Merci!