[Mozilla] Dubtes sobre darrers canvis a cadenes del gaia (FirefoxOS)

dll jul 8 01:59:39 CEST 2013

Ep
Jo paro. Avui ha estat marató. He canviat moltíssimes coses.

Una de les coses més visibles és que he canviat el "Select"
(Selecciona/Seleccioneu) per "Trieu", que és molt més curt.
El Select all/Deselect all són botons que sortien l'un al costat de
l'altre. "Desselecciona-ho tot" de tota la vida no hi cabia. He fet
"Marca-ho tot" / "Desmarca-ho tot".

Una cosa que no entenc és que hi ha moltes cadenes que es repeteixen
entre diferents fitxers (amb el mateix ID). Obviously, estaven traduïdes
de 2 formes diferents (thank you, Pootle).
Per exemple, aquests 3 fitxers:
\gaia-ca\apps\settings\settings.properties.po
\gaia-ca\apps\system\system.properties.po
\gaia-ca\apps\communications\ftu\ftu.properties.po [FTU = first time
use, que ve a ser una aplicació de benvinguda]

M'han quedat coses pendents per solucionar, però he fet tants canvis que
caldria fer un build per veure com ha quedat tot plegat (fins i tot el
canvi de la data que ha fet el Toni). Ni que fos al simulador del Firefox.
Aquí he vist que hi ha info: <https://wiki.mozilla.org/L10n:B2G/Localizers>
I aquí van posant nightlies:
<https://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/b2g/nightly/latest-mozilla-b2g18/>
Però he baixat l'últim i no sembla voler funcionar per Windows :-(

@Toni: com es pot fer això? Algú ha de fer el push/merge/loquesia al
Freddy Mercurial?

Ja veieu que començo a delirar....

El 07/07/2013 17:52, Toni Hermoso Pulido ha escrit: