[Mozilla] Actualització del Pootle Aurora

dll ago 19 12:34:41 CEST 2013

El 19/08/2013 9:01, Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> El 15/08/13 21:10, Jordi Serratosa ha escrit:

> Edu, tinguem-ho present en fer el commit. Juntament amb els searchplugins…
> No entenc per això el significat de les lletres.
Les primeres són en alemany: "Antwort" (resposta). L'últim em sembla que
es danès/norueg.
Això farà que no es creï un "Re:" addicional quan es detectin missatges
que comencin per aquests prefixos. Hi ha vegades que es comencen
s'acumulen coses com "Re: AW: Re: AW: assumpte" en cada resposta. En
principi això evitaria. També millorarà la detecció i ordenació si
ordenem per assumpte (o per cadenes de missatges). Tampoc cal posar-ne
molts, només els principals. Abusar-ne podria provocar falsos positius.
<http://kb.mozillazine.org/Reply_indicators>