[Mozilla] Traducció acabada - Firefox, Thunderbird 16

MONTSERRAT GARCIA mg_martel a hotmail.com
dis set 1 16:42:46 CEST 2012

Gràcies a vosaltres.

Provant, provant  ...  he provat de traduïr un fitxer que hi quedaben poques paraules (!) :    es d'idiomes "del mundo mundial" i els pendents son els "no tan comuns". He fet una ullada a Wikis/Viquis i no sé veure cap versió; tampoc sé si existeix cap recull català oficial de idiomes (gencat? omnium?). En tot cás, el meu suggerimet sería respectar la nomenclatura original de cadasqun, ignorant la traducció al anglès  ??

fins una altre. Montserrat