[Mozilla] Traducció del Gaia - Interfície futur Firefox OS

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu oct 14 13:18:57 CEST 2012

Bones Toni,
Després de més de 1000 enviaments, he deixat el Gaia al 98%. Hi han 69
paraules (15 cadenes) que no encerto a entendre bé com traduir-les, la
majoria relacionades amb el terme «Top up». En alguns casos he fet
suggeriments. Si tu o altre persona pot fer un cop d'ull, ho podríem
deixar enllestit abans de la data límit! (tenim encara 15 dies...)

GRÀCIES!!!
Benny ^_^"

Al 29/09/2012 15:48, En/na Benny Beat ha escrit: