[Mozilla] Posada al dia de l'aurora, Thunderbird, revisió i mòbil

dis maig 5 23:02:11 CEST 2012

Al 01/05/12 22:58, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Hola gent,
>
> finalment he posat al dia el Thunderbird en beta i ja he sincronitzat en
> Aurora el Pootle:
> http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/
>
> He hagut de fer ja aquesta sincronització, i no esperar més, perquè ens
> cal per tenir la versió mòbil d'Android aviat —començant del dia 7—.
>
> Més detalls:
> https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!topic/mozilla.dev.l10n/5GKe0JogS7s
>

> Com he dit en anteriors missatges, si algú vol ajudar aquí, traduint i
> [...]

Hola,

ja he pujat alguns fitxers i hauríem d'arribar a temps d'entrar en la
creació de betes del Firefox mòbil per a l'Android.
Merci a en Benny Beat per traduir-hi!

Encara hi ha cadenes pendents per al Firefox i el Thunderbird si algú
s'hi anima (com també revisar-hi). Tenim unes 3 setmanes per fer-ho com
a mínim.

Bon cap de setmana,