[Mozilla] Posada al dia de l'aurora, Thunderbird, revisió i mòbil

dim maig 1 22:58:44 CEST 2012

Hola gent,

finalment he posat al dia el Thunderbird en beta i ja he sincronitzat en
Aurora el Pootle:
http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/

He hagut de fer ja aquesta sincronització, i no esperar més, perquè ens
cal per tenir la versió mòbil d'Android aviat —començant del dia 7—.

Més detalls:
https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!topic/mozilla.dev.l10n/5GKe0JogS7s

Com he dit en anteriors missatges, si algú vol ajudar aquí, traduint i
revisant http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/ simplement cal que em
demani que li creï un compte.

Ens cal ajuda per poder garantir que el Firefox o el Thunderbird puguin
continuar en català en un futur. La disponibilitat que tinc no em permet
assumir totes les tasques que implica el procés.

Per sort, traduir de la interfície del Pootle
(http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/) és ben fàcil i molta gent sí
que pot fer-ho i practicar-hi.