[Mozilla] una mica més de feina

div jun 22 09:19:33 CEST 2012

Al 21/06/12 16:45, En/na Xavier Novella Sinde ha escrit:
> Hola, informo que he acabat de traduir les cadenes finals de' "Addons
> Mozilla » LC_MESSAGES / javascript.po" i retocat algune sque ja vaig
> traduir fa un temps però que no estaven bé, o que encara no havia dit,
> perquè pensava que els administradors rebien una notificació.
> Salut.

Hola Xavier,

ja hi he anat repassant.

Només comentaria:
- Download -> per coherència amb altres llocs normalment ho traduïm com
a baixada / baixar
- Davant del nom de les aplicacions hi posem article -> El Firefox.

Res més.

Si vas traduint el fitxer messages.po (em concentraria més primer en els
textos més petits que en els gran paràgrafs), ja aniràs avisant…
Important: les darreres cadenes les pots anar veient en viu a:
https://addons.allizom.org/ca/firefox/

Salut!