[Mozilla] Possible error al Web dels complements de Mozilla

cubells vicent a vcubells.net
dic jul 25 18:29:12 CEST 2012

 > Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>:
 >
> uf, hi ha força més errades que aquesta que comentes....
>

>   Ho sentim molt, però no s'ha trobat el que cercàveu.
>
> ---> No s'ha trobat el que cercàveu.
> [eliminaria el "ho sentim molt"]
>
> Potser que hàgiu clicat un enllaç que està desactualitzat o que hàgiu
> teclejat una adreça incorrecta.
> ---> Potser *_heu _*clicat un enllaç que està desactualitzat o *_heu
> _*teclejat una adreça incorrecta.

Jo no faig servir mai el verb clicar a les meues traduccions perquè em
sembla traducció literal de l'anglès.

Jo faria servir per contra:

Potser heu fet clic a un enllaç que està desactualitzat.

--

cubells

web: vcubells.net
microblogging: identi.ca/cubells