[Mozilla] Petita errada al TB corregida al Pootle

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dic gen 4 09:24:43 CET 2012

Hola Anna,

Bon any! Ja saps que ens agrada molt que donis un cop de mà.

En aquests moments potser el que tenim més endarrerit és les traduccions al
Verbatim [2].

Tot i així aprofito la ben entesa per dir que seria bo que ens
organitzéssim una mica entre tots.  Seria bo tenir un equip de traducció i
un equip que revisa i un equip que ho prova:

   - Equip de traductors del Pootle de Softcatalà [1]
   - Equip de revisors. La seva tasca seria revisar la feina des del
   Verbatim [2] i des del Mercurial [3].
   - Equip de alfa testers. La seva tasca seria baixar-se el
   Firefox/Thunderbird/Seamonkey en fase Aurora i mirar que tot estigui bé
   abans de passar a la fase Beta. [4]
   - Equip de beta testers. La seva tasca seria baixar-se el
   Firefox/Thunderbird/Seamonkey en fase Beta i mirar que tot estigui bé abans
   de passar a la fase de producció  [4]

També seria bo tenir un responsable per a cada tasca. I si pot ser
repartir-ho una mica. Ara mateix vaig una mica carregat de
responsabilitats  ;-)

   - Traducció del Firefox  -- ara mateix jo  [1] [3]
   - Traducció del Thunderbird   -- ara mateix jo  [1] [3]
   - Traducció del Seamonkey   -- ara mateix jo  [1] [3]
   - Traducció del Calendar   -- ara mateix jo   [1] [3]
   - Traducció del web de complements (Add-ons - AMO) [2]
   - Traducció de les ajudes (SUMO)   [5]
   - Traducció dels complements (Bablezilla)
   - Bloc de mozilla.cat , firefox.cat -- ara mateix l'Albert
   - Traducció de la resta de  web de Mozilla ( Web-Bugs i altres del
   verbatim )  --  ara mateix l'Edu  [2]
   - Encarregat del corrector ortogràfic  -- ara mateix en Toni
   - Encarregat de l'enginyeria, pujar i baixar versions, ...  -- ara
   mateix jo [1] [3]

Salut

Quim.

[1]  http://pootle.softcatala.org

    (des d'on fem les traduccions del Firefox, Thunderbird, Seamonkey i
Calendar)

[2] https://localize.mozilla.org/ca/

    (des d'on fem les traduccions de l'AMO, part del SUMO i algunes web)

[3]  http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca/

    (des d'on revisem les traduccions del Firefox, Thunderbird, Seamonkey i
Calendar)

[4] http://www.mozilla.org/ca/firefox/channel/

   (des d'on es poden baixar les versions Beta i Aurora del Firefox)

[5] https://support.mozilla.org/ca/localization

   (des d'on fem les traduccions de les ajudes SUMO)