[Mozilla] Petita errada al TB corregida al Pootle

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll gen 2 11:47:31 CET 2012

Hola Anna!
Bon any!
No sé les prioritats que hi ha ara mateix, però està pendent una traducció
de snippets.lang relativament ràpida
http://l10n.mozilla-community.org/~pascalc/langchecker/?locale=ca

si ho fas, amb enganxar-ho al cos d'un correu electrònic ja és suficient.
ja m'encarregaré de ficar-ho en el fitxer i penjar-lo. estic bastant ocupat
amb exàmens ara mateix.

fins ara!
Edu

El 2 de gener de 2012 11:41, Anna Arnall <anna a traduccionsnexes.cat> ha
escrit: