[Mozilla] Pootle: Impossible anar a una línia específica :-(

Joaquim Perez noguer a gmail.com
diu gen 1 17:18:06 CET 2012

A mi també m'ha passat el mateix això que dius.  Vaig arribar a la
conclusió que és un error del pootle. Quan selecciones traducció ràpida el
pootle només et deixa traduir les que estan pendents, si intentes sortir i
traduir-ne una que ja estava traduïda, et dóna aquest error. Per tal que no
em surti l'error el que he de fer és intentar-ho anant a la pestanya Visió
general i buscar la línia que s'ha de traduir

Quim.