[Mozilla] Pootle: Impossible anar a una línia específica :-(

cubells vicent a vcubells.net
diu gen 1 07:46:19 CET 2012

> Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>:
>

> En tots els casos, el Pootle em diu:
> "Error del servidor
> S'ha produït un error. Gràcies per la vostra paciència.
> 126"
>
> Ja sé que puc baixar el fitxer, fer la correcció en local i tornar-lo a
> pujar, però that's not the point.
> Realment, el Pootle és força frustrant com a experiència d'usuari.
> That's the point!
> No sé si es podria investigar per què passa l'error...

A mi em deixa modificar sense problemes en fer clic al número 437.

Crec que deus de tenir algun tipus de problema de caché del navegador o
el pootle s'ha ratllat perquè a la captura pots veure que el
messenger.dtd.po solament té 52 pàgines de traduccions.

A tu et surten 2136.

--

cubells

web: vcubells.net