[Mozilla] Possible problema amb el corrector

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 22 22:19:22 CET 2012

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Al 22/02/12 21:58, En/na Jordi Mas ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> en principi el TB 2 ja acceptava Hunspell, que seria el canvi important…
> Pots comprovar quina versió del diccionari és?

A Eines->Complements diu versió català general (2.3.0).

> I, en defecte, provar algun altre anterior de:
> https://addons.mozilla.org/ca/firefox/addon/general-catalan-dictionary/versions/

Quina versió caldria provar? Hi ha un munt.

> Si confirmessis el problema en diferents SO (quin tens?), caldria potser

Aquesta màquina Windows Vista

> modificar la versió mínima del TB que s'accepta.

No feu proves amb diferents versions abans de publicar una versió? Com a
mínim la més antiga i nova que tècnicament funciona.

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com