[Mozilla] Possible problema amb el corrector

dic feb 22 22:10:53 CET 2012

Al 22/02/12 21:58, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Avui al iniciar el Thunderbird 2.0.0.24 m'ha demanat si volia
> actualitzar el corrector en català i li he dit que sí. Em sembla que
> m'ha dit que m'actualitzava a una versió 4.0.
>
> Mireu el que em passa des de llavors (captura de pantalla).
>
> Potser el nou corrector no és compatible amb el Thunderbird 2.0?

Hola Jordi,

en principi el TB 2 ja acceptava Hunspell, que seria el canvi important…
Pots comprovar quina versió del diccionari és?

I, en defecte, provar algun altre anterior de:
https://addons.mozilla.org/ca/firefox/addon/general-catalan-dictionary/versions/

Si confirmessis el problema en diferents SO (quin tens?), caldria potser
modificar la versió mínima del TB que s'accepta.

Ja ens diràs,