[Mozilla] Extensió per tenir el Firefox en català

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
div feb 17 23:10:13 CET 2012

El 5 de febrer de 2012 14:27, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit:

> Pel que fa al missatge, m'apareix a dalt a la dreta amb les
>>

> Cert. Sempre es pot crear una finestra HTML al mig de la pantalla, però no
> sé si pot ser una mica intrusiu, encara que alhora pot ser una oportunitat
> per demanar la interacció de l'usuari.

Bé, el que jo trobaria ideal és que sortís quelcom així:

[image: Imatge en línia 1]

Evidentment canviant el text per un "Ja navegueu en català" o un "No
navegueu en català, a continuació s'iniciarà la baixada del paquet
d'idioma" (o el que sigui). A més, aquesta finestreta es podria aprofitar
per afegir-hi enllaços cap a firefox.cat, mozilla.cat i softcatala.cat si
ho considerem oportú i així treure la pestanya de firefox.cat.

Aquí hi ha la documentació (és molt senzilla):
https://addons.mozilla.org/en-US/developers/docs/sdk/1.4/packages/addon-kit/docs/panel.html

Pel que fa al desenvolupament de l'extensió, com ho fas? No utilitzes
l'Add-on Builder que hi ha al web de Mozilla?