[Mozilla] Dubte

dll ago 27 23:57:23 CEST 2012

Al 27/08/12 23:51, En/na cubells ha escrit:
> Hola:
>
> traduint una mica el mozilla al pootle m'he trobat que la cadena
>
> Disable or replace context menus
>
> està traduïda per algú com
>
> Inhabilitar o reemplaçar menús contextuals
>
> Jo no haguera traduït mai així (fent servir infinitius), sinó que
> haguera traduït
>
> Inhabilita o reemplaça els menus contextuals

Hola,

és un cas punyetero on cal mirar el context. Hi ha una cadena anterior
que indica que això es tracta d'una enumeració.

Allow scripts to: -> Permet als scripts:

Salut,

P.D.: A més, en italià, que funciona pels temps verbals com el català,
també hi surt en infinitiu.