[Mozilla] Traducció al Pootle - Firefox, Thunderbird, etc.

dim abr 24 09:29:09 CEST 2012

Al 22/04/12 22:47, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Al 22/04/12 18:46, En/na Eduard Gamonal ha escrit:

> Hola Eduard,
>
> ja arreglarem això del Mercurial. Aquest cop ho faré jo. Serà menys d'un
> mes i ja parlarem.
> Per altra banda, pots tu o algú altre trobar un temps en l'agenda per
> donar un cop de mà en la traducció del Pootle.
>
> Gràcies a la bestreta,

Hola,

aquest matí, abans que pugui canviar la branca, he enviat les darreres
traduccions que teníem.
https://l10n.mozilla.org/shipping/dashboard?locale=ca
Tot i que tot sembli molt verd, el Thunderbird (especialment el nou
component chat) té moltes cadenes en anglès que caldria acabar de traduir.
http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/
Aquestes apareixeran a la versió beta i hauríem de millorar-ho abans de
la final.

Així doncs mirarem de continuar amb la traducció al Pootle durant un
temps, però com més aviat l'acabem millor, perquè cal actualitzar noves
cadenes.