[Mozilla] Traducció al Pootle - Firefox, Thunderbird, etc.

diu abr 22 22:47:09 CEST 2012

Al 22/04/12 18:46, En/na Eduard Gamonal ha escrit:

>     > Eduard, abans de llavors a veure si pots assegurar que el teu
>     compte de
>     > Hg funciona al repositori de l10n. No tenim molt de temps,
>     >

>     Eduard, has pogut comprovar com ho tens això? Ja t'aniré fent pings per
>     xat per concretat tots dos.
>

> ei toni,
> em sap greu, no he pogut. ahir se'm va allargar molt la feina de la tarda.
> de totes formes el més probable és que el meu compte estigui desactivat
> i tardin un mes en tornar-ho a posar al dia
> creus que pots fer tu el push aquest cop?

Hola Eduard,

ja arreglarem això del Mercurial. Aquest cop ho faré jo. Serà menys d'un
mes i ja parlarem.
Per altra banda, pots tu o algú altre trobar un temps en l'agenda per
donar un cop de mà en la traducció del Pootle.

Gràcies a la bestreta,