[Mozilla] lideratge del projecte mozilla

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
div abr 13 15:18:54 CEST 2012

És una llàstima que deixis Softcatalà. En tot cas m'alegra saber que potser
ens trobarem en actes de Mozilla, espero que tinguis molta sort.

Salut!

El 13 d’abril de 2012 12:05, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: