[Mozilla] lideratge del projecte mozilla

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij abr 12 12:35:18 CEST 2012

Hola companys i companyes,

Com molts sabeu, he deixat Softcatalà. Els motius són bàsicament dos: per
temes laborals no tinc temps i perquè veig que una part de Softcatalà no
entén la importància dels projectes de traducció i no hi donen el suport
que es mereixen.

Com que ho he de deixar, caldria decidir un nou lider del projecte Mozilla.
Amb la mesura que pugui aniré documentant tot el que em queda pendent de
documentar i explicar.

La meva voluntat és en un futur mirar de continuar contribuint amb Mozilla
però com a desenvolupador. Fa molts anys que estic traduint projectes per
Softcatalà, però sempre m'ha tirat més la part desenvolupament del
programari lliure.

M'ha agradat molt col·laborar amb tots vosaltres. Feu una gran feina, ja ho
sabeu.
Una abraçada a tots.

Quim