[Mozilla] guia d'estil i textos de màrqueting

dll abr 9 00:52:33 CEST 2012

Al 05/04/12 10:55, En/na Eduard Gamonal ha escrit:

> Bon dia,
> sempre he tingut alguns problemes en les traduccions del web de Mozilla.
> La guia d'estil està pensada per traduir programari. Per intentar donar
> consistència, els webs de mozilla sempre s'han traduït seguint la guia
> però en algunes situacions no es pot complir.
>
> Per exemple: textos de màrqueting. Sovint hi ha frases com "firefox &
> you" o "tell us more about yourself", que mai apareixerien a la
> interfície d'un programa. A mi ja em sembla bé donar el grau de
> formalitat amb l'ús de «vós» i no pas tutejar l'usuari però, d'altra
> [...]

Hola Eduard,

la veritat és que no tinc una opinió massa ben formada. A mi el tuteig
em sembla sovint una mica massa directe, però en alguns llocs no hi ha
més remei i emprar el vosaltres (si el vós ocult o capgirat no queda bé)
tampoc no és una solució.

Segons la campanya, em deixaria portar per allò que et soni més natural.

No crec que tampoc t'hagi solucionat gaire ;)