[Mozilla] Firefox 8 beta: errada

div set 30 14:17:44 CEST 2011

Ep
El Firefox se m''ha actualitzat a la versió 8 beta i ja inclou les
correccions de les traduccions que vaig realitzar (cosa bona).
En actualitzar-se, m'ha aparegut aquest diàleg:

A la descripció del capdamunt hi ha un "a no ser" que és incorrecte en
català que caldria canviar per "llevat que".
He mirat al pootle (http://pootle.softcatala.org) però no ho he trobat.
D'on prové aquesta cadena, doncs?

També he vist que al Pootle, en cercar i anar fent clic a "Següent",
arriba un moment que apareix això:
"Error del servidor
S'ha produït un error. Gràcies per la vostra paciència.
126"
És possible que aparegui aquest error en lloc de dir-te "no s'han trobat
més coincidències"?