[Mozilla] Fwd: A few strings needed for mozilla.org

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic oct 19 15:35:10 CEST 2011

Al 19/10/2011 12:20, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Ep Quim i resta,
>
> estaria molt bé posar al dia les responsabilitats o participacions a:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Responsables
> https://wiki.mozilla.org/L10n:Teams:ca
>

> El 19 d’octubre de 2011 10:05,<vicent a vcubells.net>  ha escrit:

Hola Edu,
He accedit a la pàgina
http://l10n.mozilla-community.org/~pascalc/langchecker/?locale=ca
<http://l10n.mozilla-community.org/%7Epascalc/langchecker/?locale=ca>
que comentes per fer un cop d'ull, però no entenc bé què s'ha de fer...
No veig cap cadena en estat «missing». Sí però, diverses com a
«Identical». Suposo que serà actualitzar cada string amb el valor {ok}
com comenten fer-ho, però no veig on registrar-me per poder accedir a
fer aquests canvis (em penso que serà via svn, oi?).
Aviam si actualitzo en aquesta setmana a la darrera versió 11.10 (encara
tinc la 10.10 perquè no m'agrada el nou canvi d'interfície, però ja he
descobert que es pot tornar a l'aparença de la 10.10 cosa que a la 11.04
no es podia fer) i així et pc passar les dades que em vas demanar fa un
temps enrere... Si només haig de crear un nou usuari, o si amb el de
traducció del Pootle ja en tinc prou, molt millor :D

Arreveureeeee!!!
Benny ^_^"