[Mozilla] Gestió de pootle de Mozilla de Softcatalà

div oct 7 20:11:26 CEST 2011

Ep,

anoto la trobada  que hem tingut avui:
http://www.softcatala.org/wiki/Pootle

i en principi hauríem de tenir noves cadenes a:
http://pootle.softcatala.org/ca/mozilla/

El 5 d’octubre de 2011 12:44, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit: