[Mozilla] Gestió de pootle de Mozilla de Softcatalà

dic oct 5 12:44:23 CEST 2011

Hola gent,

com vaig comentar-vos fa unes setmanes, m'agradaria ensenyar a aquells
de vosaltres que hi estigueu interessats el funcionament i gestió del
Pootle de Softcatalà.
Amb l'arribada del nou any voldria deixar la primera línia de
responsabilitat de la traducció de Mozilla en català per poder
ocupar-me d'altres qüestions de Softcatalà, però per a això vull
garantir que tot funcioni igual (de fet millor que ara si és
possible).

La feina que caldria és la gestió d'un Pootle, posant al dia les
traduccions, etc. amb una periodicitat de 6 setmanes (que és el cicle
de Mozilla)

Les instruccions són:
http://www.softcatala.org/wiki/Pootle

Els interessats ja em direu com podem quedar,