[Mozilla] [OPTIN] Web Hero for Facebook - help your friends upgrade to Firefox 4

diu maig 15 21:33:51 CEST 2011

Al 15/05/11 21:09, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
> ja, ja, per això fins i tot jo veig difícil saber com traduir firefox
> sense que algú m'ho digui :p
> ho volia incloure perquè crida l'atenció i és una cosa que tothom deu
> voler saber, suposo. no obstant, comparteixo la idea que hauria d'anar
> tot per verbatim.
> què hi ha de narro, per cert¿

Aquells assistents que veiem més avançats podem convocar-los a una
jornada posterior sobre traducció de Mozilla sobre Mercurial o SVN (per
al cas web) :)
Ara mateix, si segueixes les llistes, els mateixos l10n-drivers estan
una mica descol·locats amb tants canvis que vénen.
La meua idea seria moure progressivament el major nombre d'aplicacions
Mozilla a una gestió web, que permetés la feina col·laborativa. Podem
començar precisament amb el SeaMonkey. El problema és on ho hostatgem.

* Verbatim -> No sembla que estigui pensat per la interfície:
https://localize.mozilla.org/
* Narro -> sí que ho estaria,
https://l10n.mozilla.org/narro/narro_project_list.php?l=en-US però em fa
por que n'Alexandru, que conec, no doni a l'abast.
* Muntar propi Pootle. La gestió del sistema potser és una mica feixuga
i és una càrrega addicional.
etc.

De fet, ja he contactat amb n'Alexandru a veure si pot activar el català
i posar a punt el SeaMonkey. Amb això ja tindrem marge per valorar com
és la cosa.

Així són les coses,