[Mozilla] mark gl

Elisabet Pérez elisabetpereznoguer a gmail.com
dij maig 5 15:56:44 CEST 2011

Hola,

ja sé que fa temps que us he deixat penjats! Em sap greu però no disposo de
temps ara com ara. Disculpes als companys de la llista.

La meva suggerència és:
"Deixa la teva empremta"

o, una traducció molt lliure, però que et permet fer servir marca en les
altres ocasions que apareixi:
"Marca de la casa"

Elisabet

El 5 de maig de 2011 15:37, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha escrit: