[Mozilla] Fwd: [l10n-web] [Fx4 Special] Staging servers and new due dates!

dij mar 24 09:06:20 CET 2011

Al 24/03/11 09:01, En/na Joan Montané ha escrit:
> Hola,
>
> adjunto el fitxer de les regions (nivell de comunitat autònoma). M'he
> pres la "llicència" de posar-hi "País Valencià". Suposo que cap al
> vespre podré adjuntar el de municipis.
>
> Si això ja no cal, o no es pot actualitzar el web d'estadístiques...
> feu-m'ho saber, :-)

Ep Joan,

fantàstic. Estàvem mirant d'acabar-ho en un document col·laboratiu. T'hi
he afegit també. Si algú més hi vol ajudar, només cal que ho comenti.
La idea era que, a partir del full de càlcul, generar el JSON.