[Mozilla] revisió firefox 4 features, segona part

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
diu mar 20 17:14:25 CET 2011

au, i seguim! :)
la versió adjunta conté tots els canvis proposats fins el moment d'enviar el
correu.
ho sento, no he pogut treballar amb Linux ara mateix i no en puc generar un
diff

 * powerful personalization
> Màxima personalització? Personalització al límit? mai vista? sense
> precedents???

powerful no és un grau superlatiu ni indica que sigui innovador.

> * firefox changes the way.. media is integrated in the web
> media = contingut?

no és ben bé el contingut sinó un subconjunt: la part multimèdia dels
continguts.
hi poso "continguts multimèdia" ? audiovisuals?

> D'aquest només destacar:
>
>    - *personalitzable*
>
> configurable

al recull http://www.softcatala.org/recull.html hi apareix "customize" i
similars traduïts com "personalitzar".

> Ves-hi a dormir que t'ho has guanyat ^_^" (o escolta la ràdio i em fas
> companyia, que aquestes hores tot és automatitzat i només estic aquí per si
> l'ordinador es penja, jajajaajj!!!)

si només fos això el que he de fer!
gràcies! :)