[Mozilla] pàgina de comprovació de plugins

dic jun 22 13:21:17 CEST 2011

Hola Benny,

ja aniràs aprenent-ne doncs ;)
A nivell gràfic també m'han recomanat aquesta eina per al SVN:
http://www.rabbitvcs.org/

Bàsicament la feina serà estar a l'aguait de:
http://l10n.mozilla.org/webdashboard/
i quan vegis que et pots ocupar d'una pàgina que diu allà, comentar-ho
a la llista i notificar de les traduccions per revisar-les entre tots.
Si puges directament al SVN, no cal que les adjuntis i podràs passar
l'enllaç directament.

Una cosa, per això, en el document que tenia la codificació UTF-16 (i
per tant amb un BOM http://en.wikipedia.org/wiki/Byte-order_mark)
Seria recomanable emprar UTF-8 i salts de línia UNIX, si pot ser. Mira
com ho tens al teu editor.

Eduard, que pots moure per crear-li un compte SVN? Si no ho tenim
clar, se li pot preguntar a en Pascal per IRC.

Salut,

El 22 de juny de 2011 12:31, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: