[Mozilla] pàgina de comprovació de plugins

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic jun 22 12:31:53 CEST 2011

Bones Toni!
Conec Tortoise i Mercurial com a clients de subversion, a més del Github
perquè he estat/estic implicat amb altres projectes que requereixen
emprar aquestes eines/plataforma. No se si serà semblant al SVN que
comenteu però, encara que malauradament el meu temps lliure és molt
limitat, sí que em puc comprometre a continuar col·laborant de la
mateixa manera que porto fins ara a totes les llistes de SoftCatalà a
les que estic adscrit. Coincideixo amb l'Eduard que havia d'haver avisat
per evitar duplicar la feinada feta. Si fent-ho des del SVN s'evita
això, aleshores benvingut sigui aquest compte :)

GRÀCIES!!!
Benny ^_^"

Al 22/06/2011 08:48, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: