[Mozilla] Errors al Thunderbird 5

dim jul 26 21:47:15 CEST 2011

Hola Albert,

fantàstic tenir-te per aquí.
La idea és tenir muntat un sistema Pootle (de traducció en línia) perquè
més gent participi en la traducció del Firefox, Thunderbird, etc.
Ara mateix ja n'estem fent proves i ho farem públic, calculo cap a
finals de l'estiu. A

De fet, el mateix sistema ja existeix per a la traducció dels llocs web
de Mozilla:
https://localize.mozilla.org/

Val la pena dedicar una estona a conèixer les guies i recursos de
Mozilla i Softcatalà abans de res (als enllaços de sota).

Bon estiu!

Al 24/07/11 21:21, En/na Albert Amat ha escrit: