[Mozilla] Tenim un high priority bug

dim des 20 13:34:33 CET 2011

Al 12/20/11 8:35 AM, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Al 20/12/11 07:08, En/na Joaquim Perez ha escrit:

> Ja he enviat la conformitat.

> Suposo que cal esperar que es aparegui un build a:
> https://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/nightly/latest-comm-aurora-l10n/
>

> Ho provaré al llarg del dia.
>
> Salut,

Ho acabo de provar i tinc 1 notícia bona i 1,5 dolentes.

BONA
1. Els motors de cerca catalans hi apareixen

DOLENTA
0,5. També hi apareixen els en-US.
He mirat el teu commit i no hi he vist res dolent.
http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca/rev/7d423fb7fb8a
Caldria comentar-ho al bug i dir si és normal. Posa'm en còpia.

1. Un dels connectors (també al Firefox) - llibres.cat - ha deixat de
funcionar. Hem de canviar-lo. Això tocarà fer-ho a nivell de beta a
partir de ja. Caldrà crear un pedaç sobre el fitxer actual i demanar el
visitiplau.