[Mozilla] Fwd: Correcció important

Joan Perals Tresserra j.pertres a gmail.com
dic des 14 12:02:00 CET 2011

El dc 14 de 12 de 2011 a les 10:51 +0100, en/na Joaquim Perez va
escriure:
> Des de la feina només tinc accés al web i al pootle.

Penso que el problema pot ser que no sigui del Firefox sinó del Gnome.

El comentari que té assignat el llançador del Firefox tant al menú
principal com a la barra de tasques és "Navegueu per el web". El
comentari apareix quan el ratolí es posa sobre la icona. Suposo que es
refereix a això.

Això em passa a la versió 2.32.1 del Gnome, en un derivat d'Ubuntu
(Trisquel); no se si passa alguna cosa semblant a Gnome 3 (quan arribi a
casa ho podré mirar). D'altra banda, el propi usuari ho pot canviar
fàcilment, això.

Salut!

Joan