[Mozilla] Traducció dels productes Mozilla al Pootle

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dic des 14 08:49:40 CET 2011

Hola Vicent,

Doncs sí. Ahir a la tarda vaig començar a treballar-hi i avui ja he fet
net. La veritat, em pensava que hi havia més feina.

A veure si avui pujo les traduccions.

El que també hauríem de mirar de fer és d'organitzar-nos per tal de provar
les traduccions. Això ho podem fer de diverses maneres.
Com sabeu el cicle de treball és de 6 setmanes: 6 setmanes a
desenvolupament (Central), 6 setmanes a Aurora on fem les traduccions al
pootle, 6 setmanes a Beta on es fan proves conjuntes.

Alhora de fer les proves de la traducció què voleu fer?
1) Fer les proves de la traducció a Aurora, per així poder-ho corregir
utilitzant el pootle mateix. Tot i que tenim poc temps per revisar-ho.
2) Fer les proves de la traducció a Beta, aleshores cal corregir-ho a Beta
(manualment) i a l'Aurora (mitjançant el pootle). Però d'aquesta que tenim
6 setmanes per revisar-ho tranquilament.

Quim.