[Mozilla] revisió d'un paràgraf de mozilla europe

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dic maig 26 22:20:44 CEST 2010

sí, bloquejar-se sembla correcte. Canvia lleugerament de significat segons
si s'utilitza en un entorn més tècnic o ho diu un usuari informalment.

En informàtica , quan diem que una cosa es bloqueja en general és perquè
esperem que es desbloquegi. En canvi, un element aturat no té per què
continuar la seva execució més tard.

Exemple:
una crida al sistema pot estar en mode bloquejant (p. ex. wait() [1] )
un procés pot estar en mode bloquejat, si espera algun esdeveniment [2]

Un usuari, en canvi, dirà que l'ordinador està bloquejat per referir-se a
que no respon a les seves ordres.
el connector del flash pot estar bloquejat, aturat o fins i tot penjat en un
bucle infinit, però l'usuari dirà simplement que està bloquejat.

algun comentari al respecte o ho donem per bo?

[1]
 http://linux.die.net/man/2/wait
POSIX.1-2001 specifies that if the disposition of *SIGCHLD* is set to *
SIG_IGN* or the *SA_NOCLDWAIT* flag is set for *SIGCHLD* (see
*sigaction<http://linux.die.net/man/2/sigaction>
(2)*), then children that terminate do not become zombies and a call to *
wait*() or *waitpid*() will block until all children have terminated

[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Process_states#Blocked

Edu

Eduard Gamonal