[Mozilla] fitxers .po de la traducció del Weave 1.3

dic maig 26 13:28:14 CEST 2010

Ep
Sobre les cadenes que estan en gerundi:

Connecting…
Connectant…
--> S'està connectant…
(surt 2 vegades)

Verifying…
Verificant…
--> S'està verificant…

Changing your password…
Canviant la contrasenya…
--> S'està canviant la contrasenya…

Changing secret phrase and uploading local data, please wait…
Canviant la frase secreta i penjant les dades locals. Espereu…
--> S'està canviant la frase secreta i penjant les dades locals. Espereu…

salut
jordi s

El 26/05/2010 12:15, en/na Jordi Serratosa ha escrit: