[Mozilla] revisió de la traducció del weave

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll maig 24 18:15:05 CEST 2010

no m'he atrevit a posar sobretaula perquè al recull de termes ho anomenem
"ordinador d'escriptori" i no estic segur que sigui correcte.

sobretaula

*1 *m. [LC] Cobretaula <javascript:getFullAccepcio('0050695')>.
*2 *f. [LC] [HO] Temps que hom resta a taula després de menjar. Van fer una
sobretaula molt llarga. Estar de sobretaula.

Edu

Eduard Gamonal