[Mozilla] [l10n-web] seeking volunteers for an optional marketing l10n project

diu jun 27 18:11:29 CEST 2010

Al 27/06/10 01:49, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
> bona nit!
> jo no podré fer-ho. tinc encara feina acumulada d'una beca de la uni, he
> de preparar la maleta per vancouver, escòcia i pirineus, i diverses
> coses concentrades en poquíssims dies que em queden.

Bé, no passa res, només ho comentava a la llista. Som més gent a la
llista que pugui contribuir-hi, no anava adreçat a ningú en concret. I
si al final no pot ningú, no passa res…

Altrament, comentar a la llista que hem estat convidats Alina, Eduard,
Quim i jo al Mozilla Summit 2010 d'enguany:
https://wiki.mozilla.org/Summit2010
Quim malauradament per motius laborals no podrà ser-hi.

Eduard està preparant una exposició per explicar la cultura i la feina
de la comunitat catalana. Eduard, com ho portes? Quines idees has anat
recopilant? Jo de moment portaré vestits i menjar/beure català perquè la
gent ho conegui.
Què tal fer una pàgina wiki per ordenar les idees?