[Mozilla] Fwd: Re: [l10n-web] Firefox Cup launching on June 10th, code freeze tonight

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dim jun 8 19:11:32 CEST 2010

jo ho havia vist però havia entès que només es traduïa a la llengua
dels països del mundial de futbol. sembla que el complement sí es pot
traduir, però no sé si val la pena si no tenim el web localitzat.
gener i juny són males èpoques per treballar!

Edu

Eduard Gamonal